Chelsea z nowym sponsorem przed nowym sezonem

Fani Chelsea wspierają swój klub na każdym kroku. Niestety, w czasie pandemii i dystansu społecznego było to mocno ograniczone. Teraz z nowym sponsorem stanie się to łatwiejsze. Trivago, lider branży podróżniczej wchodzi do klubu z Londynu i staje się nowym partnerem.

Firma ta będzie oficjalnym partnerem strojów treningowych klubu. Wieloletnia umowa zacznie obowiązywać od ostatniego spotkania Chelsea w Premier League. W związku z tym motyw „Let’s go” pojawi się na koszulkach męskich, damskich, ale także zawodników akademii. Współpraca Chelsea i Trivago ma pomóc kibicom sięgnąć dalej w wspieraniu swojego ukochanego klubu.

Już od lipca fani z całego świata będą mogli się zapisywać i uczestniczyć w projekcie „Money Can’t Buy”. Projekt ten daje wiele możliwości kibicom. Będą mogli spotkać się z piłkarzami, wziąć udział w szkoleniu pod okiem trenerów z akademii, a także skorzystać z jednego z ekskluzywnych apartamentów Trivago na stadionie.